Subject: [SUSPICIOUS URL INSIDE]Meeldetuletus: Eesti Keskkonnauuringute Keskuse kliendirahulolu uuring 2024
From: "Urmas Muinasmaa" <[email-masked]>
To: "Urmas Muinasmaa" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 10:09:15 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud klient ja koostööpartner!

Suur tänu kõigile, kes on juba vastanud Eesti Keskkonnauuringute Keskuse 
klientide rahulolu uuringu küsimustikule! Kes ei ole seda veel teinud, 
saavad küsimustikule vastata kuni  03.01.2025.

Küsimustik avaneb alljärgnevale lingile klikkides:

EKUK kliendrahulolu uuring 2024 
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNfaSpQON_X2uoBkRF5rC7uMkb2iF_f8DHeRORexMlEu2cKg/viewform?usp=sf_link>

Kena aastavahetust ning meeldivat koostööd uuel aastal!

Urmas Muinasmaa
Kvaliteedijuht
OÜ Eesti Keskkonnauuringute Keskus
Marja 4d, 10617 Tallinn
tel.  6112907, 53052521
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.klab.ee